CYBERSEC 2016

W roku 2016 mieliśmy przyjemność po raz kolejny realizować dla naszego Klienta Europejskie Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC. Tegoroczna edycja konferencji zgromadziła ponad 700 uczestników z 20 krajów Europy, a także ze Stanów Zjednoczonych, Izraela i Kanady.

Nasza firma kolejny raz była odpowiedzialna za pełną obsługę eventową, reklamową i PR-ową konferencji. Organizacja konferencji z naszej strony polegała na pełnym zagospodarowaniu przestrzeni konferencyjnej pod kątem techniki, cateringu, zaprojektowania i wykonania scenografii, brandingu oraz materiałów konferencyjnych, a także przygotowania wszelkich materiałów graficznych i audiowizualnych. Obsługiwaliśmy także system rejestracji i recepcji dla uczestników – nasz team był odpowiedzialny za rejestrowanie wszystkich uczestników wydarzenia, przyjmowanie płatności, zaprojektowanie i dystrybucję identyfikatorów, wysyłkę mailingów i newsletterów itp.

W ramach kompleksowej obsługi PR stworzyliśmy strategię komunikacji zewnętrznej i plan działań, zadbaliśmy również o liczną obecność przedstawicieli polskich i zagranicznych mediów podczas wydarzenia. Dzięki naszym działaniom publikacje na temat wydarzenia ukazały się nie tylko w kraju, ale i w wiodących tytułach prasowych zagranicą. Informacje o CYBERSEC pojawiły się m.in. w dzienniku La Stampa - jednej z najbardziej opiniotwórczych gazet we Włoszech, w brytyjskim magazynie branży IT - SC Magazine UK, czy w depeszach ukraińskiej agencji informacyjnej - Ukrinform. W konferencji udział wzięli również przedstawiciele m.in. Financial Times, czy amerykańskiego Wired. CYBERSEC 2016 partnerowały medialnie również liczące się podcasty z zagranicy, w tym ‘The Cyberwire’. Poza promocją eventu w Europie i Stanach Zjednoczonych, realizowaliśmy również działania PR w polskich mediach tradycyjnych i internetowych. Wśród niemalże 30 partnerów medialnych CYBERSEC 2016 znalazły się m.in.: Polskie Radio, Polska Agencja Prasowa, TVP Info, Rzeczpospolita, Interia, Wprost, 300Polityka. W efekcie naszych działań, w mediach ukazało się 400 publikacji nawiązujących do wydarzenia. W toku sześciomiesięcznej współpracy z Klientem byliśmy również odpowiedzialni za doradztwo PR, konsultacje w zakresie PR kryzysowego, nagranie 40 wywiadów z uczestnikami, realizację spotów promujących, a także całościową obsługę mediów społecznościowych i strony internetowej wydarzenia.

Klient:

Kategoria: